RadioPolska.pl - Jeszcze więcej radia!

Jeszcze więcej radia!

Radio RMF Maxxx Trójmiasto to nazwa, którą od piątku 25 lipca br. od godziny 17:00 można usłyszeć na częstotliwościach 96,4 MHz w Gdańsku i 106,7 MHz w Gdyni (posłuchaj mp3). Przy przełączaniu nie obyło się jednak bez wpadek - kilka minut przed siedemnastą z zaskoczenia w lewym kanale pojawiły się Fakty Sportowe, a później zapadła cisza (mp3). Pierwszą pozycją nadaną przez nową stację była lista przebojów Hop-Bęc prowadzona z Kołobrzegu przez Przemka Grabowskiego. Przygotowania do zmiany nadającej tam wcześniej Eski Nord w stację grupy RMF trwały już od roku. Wtedy po raz pierwszy trójmiejscy słuchacze zamiast emitowanych od lat lokalnych audycji mogli usłyszeć programy znane z krakowskiej sieci. Przedostatni krok nastąpił w miniony poniedziałek, kiedy to - jak informowali nasi Czytelnicy - z anteny zniknęła nazwa Eska Nord, a stacja identyfikowała się jako Lato na Maxxxa. Po uruchomieniu trójmiejskiego oddziału Maxxxa na Pomorzu można już słuchać w Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Lęborku, Bytowie, Słupsku, Koszalinie i Szczecinie.
Zmiana Eski Nord w RMF Maxxx - choć dla mniej zorientowanych słuchaczy może się wydawać zaskakująca - jest konsekwencją działań podjętych przez właściciela trójmiejskiej rozgłośni w roku 1999. Wtedy Eska Nord nie weszła do tworzącej się sieci grającej dziesięć hitów jeden po drugim - tę rolę spełniło Radio ARnet, które przyjęło nazwę Radio Eska Trójmiasto - a pozostała niezależną rozgłośnią lokalną. Od tego momentu przez cztery lata na trójmiejskim rynku pod szyldem Eska działały dwie stacje. Kolejna konsekwencja działań właściciela Eski Nord, to zmiana w 2003 roku nazwy Eska Trójmiasto na HIT FM. Wynikało to z faktu, że gdyńska stacja zastrzegła dwie nazwy - swoją i konkurencji - w Urzędzie Patentowym. Pierwsze pogłoski o przyłączeniu Eski Nord do sieci RMF Maxxx pojawiła się w roku 2006. Od tamtego czasu trwała stopniowa modyfikacja ramówki i prezentowanej muzyki tak, aby ostateczna zmiana nie była odczuwalna dla słuchaczy.
W najbliższym czasie RMF Maxxx planuje również ruszyć w Pile - w miejsce Radia 100 - oraz na nowych częstotliwościach w Ciechanowie, Płońsku i Mławie. Tymczasem ze zniknięcia z trójmiejskiego rynku nazwy Eska Nord zamierza skorzystać sieć Eska, która planuje powrócić dawną nazwę Radiu HIT FM. Od 2 czerwca br. w trójmiejskim eterze można słuchać jeszcze jednej stacji ze słowem Eska w nazwie - Eski Rock.

Krótka historia Radia Eska Nord

Radio Eska Nord rozpoczęło nadawanie 6 grudnia 1994 roku na podstawie koncesji wydanej przez KRRiT 25 sierpnia 1994 roku. Była to czwarta stacja powiązana z powstałym w Warszawie w 1990 Radiem S. Wtedy działały już warszawska Eska, poznańskie Radio S i wrocławska Eska. 18 września 1995 roku stacja wzięła udział w wielkim jak na tamte czasy przedsięwzięciu TELEMOST '95, które polegało na połączeniu na jeden dzień programów z Warszawy, Poznania, Wrocławia i Trójmiasta. Gdy w 1999 roku tworzona była sieć o wspólnym logo i programie Eska Nord wyłamała się. Wówczas na trójmiejskim rynku pojawiła się konkurencja o podobnie brzmiącej nazwie – Eska Trójmiasto – która powstała z przekształcenia studenckiego Radia ARnet. Eska Nord wygrała jednak batalię o nazwę z Eską Trójmiasto i ta druga w 2003 roku zmieniła się w HIT FM.
We wtorek 13 kwietnia 2004 o godzinie 10:00 Eska Nord wyłączyła swój nadajnik. Zniknięcie z eteru było efektem sporu jaki o częstotliwości 96,4 MHz w Gdańsku i 106,7 MHz w Gdyni prowadziły Eska Nord i warszawska Eska. Na Ogłoszenie KRRiT z częstotliwościami Eski Nord opublikowane 22 stycznia 2001 roku odpowiedziały dwie spółki. Swój program w Trójmieście nadal chciała nadawać Eska Nord (Eska Nord Sp. z o.o. z Gdyni). Konkurentem stacji z Gdynii było Radio ESKA S.A. z Warszawy – właściciel sieci grającej w myśl hasła "dziesięć hitów jeden po drugim". Rada zdecydowała, że nową koncesję wyda dotychczasowemu nadawcy i 21 sierpnia 2001 roku trafiła ona w ręce Eski Nord. Z decyzją tą nie zgodziła się warszawska Eska i zaskarżyła ją do Naczelnego Sądu Administracyjnego. Sąd dopatrzył się błędów w postępowaniu Rady i nakazał powtórzenie procesu koncesyjnego. Tym samym nowa koncesja wydana Esce Nord straciła ważność. O planach zamknięcia rozgłośni mówiło się już pod koniec 2003 roku, nadajniki pozostawały jednak włączone do kwietnia 2004. Radio wróciło po blisko dwumiesięcznej nieobecności – w czwartek 3 czerwca 2004 roku, ale już nie odzyskało na rynku pozycji, którą zajmowało wcześniej.
Pierwsze pogłoski o włączeniu Eski Nord do sieci RMF Maxxx pojawiły się w roku 2006. Najpierw zmodyfikowana została playlista, potem - w lutym 2007 roku - z ramówki zniknęły znane z 96,4 i 106,7 MHz audycje, które kilka miesięcy później zastąpione zostały audycjami znanymi z anteny RMF Maxxx. Ostateczne wprowadzenie nowej nazwy nastąpiło 25 lipca 2008 roku.

Ramówka z lat 2002-2003
Poniedziałek-Piątek
Wiadomości BBC: 06:00-22:00 co godzinę
Pogoda: 05:59-09:59 co pół godziny, 09:59-21:59 co godzinę
Wydarzenia lokalne: 06:30, 07:30, 08:30, 09:30
Sport: 07:30, 08:30
Lotto: 06:30, 22:05
Prosto z trasy - wiadomości drogowe: 07:19, 07:48, 08:18, 08:48, 15:18, 15:48, 16:18, 16:48, 17:18
Czym żyje Trójmiasto - propozycje kulturalne: 06:20, 14:33, 19:33
06:00-10:00 Jak dobrze wstać
07:18 Przegląd prasy
10:00-14:00 Piękny dzień
10:05 Horoskop
10:33 Wiedzieć więcej - program popularnonaukowy
11:30 Dowcipy Aloszy Awdiejewa / Kontro-Wersje
12:00-13:00 Muzyka którą kochacie
14:00-18:00 Coś optymistycznego
15:47 AutoRodeo - magazyn motoryzacyjny
17:30 RadioExpress - lokalny magazyn informacyjny
18:00-19:00 Muzyka którą kochacie
19:18 Wiedzieć więcej - program popularnonaukowy
20:00-22:00 Lista 25 (wtorek) / Tak jak w kinie (czwartek)
21:00-22:00 Muzyka ze znakiem jakości (poniedziałek) / Nocny Soul Show (środa)
22:07 Horoskop
22:10-23:00 Godzina miłości
23:00-06:00 Noc Non Stop
Sobota
Sport: 19:45
Weekend w Trójmieście - propozycje kulturalne: 09:32, 11:32, 14:32, 16:32, 18:32
10:05 Horoskop
10:10-11:00 Stopklatka - magazyn filmowy
11:18 Danie na niedzielę - przepisy kulinarne
13:30 Dowcipy Aloszy Awdiejewa
14:00-16:00 Dziwny jest ten świat
20:00-24:00 Gorączka sobotniej nocy
00:00-06:00 Noc Non Stop

Niedziela
Sport: 19:45
Lotto: 22:05
Weekend w Trójmieście - propozycje kulturalne: 09:32, 11:32, 16:32
10:05 Horoskop
12:00-13:00 Goście Mariana Zacharewicza
14:00-16:00 Lista 25
22:07 Horoskop 22:10-23:00 Godzina miłości
23:00-06:00 Noc Non Stop

Ramówka z roku 2004
Poniedziałek-Piątek
Pogoda Dla Ciebie: 06:05, 06:20, 06:50, 07:05, 07:20, 07:50, 08:05, 08:20, 08:50, 09:05, 09:20, 09:50, 10:05-22:05 co godzinę
Prosto Z Trasy: 07:15, 07:45, 08:15, 08:45, 15:15, 15:45, 16:15, 16:45, 17:15, 17:45
Wydarzenia: 06:16-09:46 i 15:16-17:46 co pół godziny
Wydarzenia sportowe: 06:18, 08:18, 15:18, 18:18
Czym żyje Trójmiasto - propozycje kulturalne: 06:20, 11:20, 15:20, 17:20, 19:20
Babcia Władzia: 07:30, 12:30
Nowe Filmy (piątek): 08:30, 11:30, 16:30, 19:30
Lotto: 09:20
09:30 Kontrowersje - felieton Krzystofa Grabowskiego (piątek)
10:05 Horoskop
12:05 Muzyka którą kochacie
13:05 Lista 25

15:40 Auto-Rodeo / Piąty Bieg - programy motoryzacyjne
18:05 Muzyka którą kochacie
19:45 Kontrowersje - felieton Krzystofa Grabowskiego (piątek)
20:05 Muzyka ze znakiem jakości - program Mariana Zacharewicza (poniedziałek) / Nocny Soul Show - program Piotra Patzera (środa)
21:10 Pieniądze Rynek Dom - magazyn ekonomiczny (poniedziałek)
22:05 Horoskop
22:07 Godzina Miłości
23:00 Noc Non Stop

Sobota
Pogoda Dla Ciebie: 08:05, 08:20, 08:50, 09:05, 09:20, 09:50, 10:05-20:05 co godzinę
Czym żyje Trójmiasto - informacje kulturalne: 08:18, 11:18, 13:20, 15:20, 17:18
Lotto: 09:20
06:00 Polityczny Przegląd Tygodnia
07:30 Pieniądze Rynek Dom - magazyn ekonomiczny
08:00 W łóżku z Kahną i Sebastianem - program poranny
10:05 Horoskop
10:10 Stopklatka - magazyn filmowy
11:00 Fakty i akty - ciekawostki z życia gwiazd
13:00 Lista 25 - podsumowanie tygodnia
18:05 Muzyka którą kochacie
22:05 Horoskop
22:07 Godzina Miłości
23:00 Noc Non Stop

Niedziela
Pogoda Dla Ciebie: 08:05, 08:20, 08:50, 09:05, 09:20, 09:50, 10:05-20:05 co godzinę
Czym żyje Trójmiasto - informacje kulturalne: 08:18, 11:18, 13:20, 15:20, 17:18
Lotto: 09:20
Sport: 19:45
Babcia Władzia: 08:20, 11:20, 14:20, 17:20, 19:20
08:00 W łóżku z Kahną i Sebastianem - program poranny
10:05 Horoskop
12:05 Goście Mariana Zacharewicza
18:05 Muzyka którą kochacie
20:10 Polityczny Przegląd Tygodnia
22:05 Horoskop
22:07 Godzina Miłości
23:00 Noc Non Stop

Ramówka z roku 2005
Poniedziałek-Piątek
Wydarzenia: 06:00, 06:45-09:45 i 15:45-18:45 co godzinę
Pogoda: 06:20-11:50 co pół godziny, 12:50-21:50 co godzinę
Prosto z trasy: 07:18, 07:47, 08:18, 08:58, 15:18, 15:48, 16:18, 16:48, 17:18, 17:48
Cooltura: 06:15, 11:15, 14:48, 19:48
Babcia Władzia: 07:30, 11:30
Lotto: 09:15
06:00-10:00 Jak dobrze wstać - program poranny Sebastiana Drausala i Jarosława Zgirskiego
08:15 Konkurs "O co chodzi?"
10:00-12:00 Centrala Zamówień - Mariusz Pucyło
10:15 Horoskop Wróżki Moniki
12:00-15:00 Lista 25 - Mariusz Pucyło i Robert Bojanowski
15:15 Auto Rodeo / Piąty Bieg - magazyny motoryzacyjne
16:00-18:00 TOP NOVA - Asia Harczuk
18:00-22:00 SMS Parada - Ola Szkolnicka
21:00-22:00 Muzyka ze znakiem jakości - Mariusz Zacharewicz (poniedziałek)
22:00-23:00 Godzina Miłości
22:01 Horoskop Wróżki Moniki
23:00-06:00 Największe przeboje non stop

Sobota
Pogoda: 06:20-11:50 co pół godziny, 12:50-21:50 co godzinę
Cooltura: 08:18, 11:18, 14:48, 16:48, 19:48, 21:48
Lotto: 09:15
06:00-08:00 Wydarzenia tygodnia
08:00-10:00 W łóżku - Kahna Stefiuk i Sebastian Drausal
10:00-11:00 Magazyn filmów - Kahna Stefiuk i Sebastian Drausal
10:15 Horoskop Wróżki Moniki
12:00-13:00 Disney Radio - Kahna Stefiuk i Sebastian Drausal
13:00-16:00 Lista 25 - podsumowanie tygodnia - Mariusz Pucyło i Robert Bojanowski
16:00-18:00 TOP NOVA - Asia Harczuk
18:00-22:00 SMS Parada - Dagmara Rybicka
22:00-23:00 Godzina Miłości
22:01 Horoskop Wróżki Moniki
23:00-06:00 Największe przeboje non stop

Niedziela
Pogoda: 06:20-11:50 co pół godziny, 12:50-18:50 co godzinę
Cooltura: 08:18, 11:18, 14:48, 16:48, 18:48
Babcia Władzia: 08:45, 09:45, 19:45, 20:45, 21:45
Lotto: 09:15
Sport: 19:45
06:00-08:00 Wydarzenia tygodnia
08:00-12:00 Największe przeboje non stop - Dagmara Rybicka
10:15 Horoskop Wróżki Moniki
11:45 Piąty Bieg
12:00-13:00 Goście Mariana Zacharewicza
13:00-15:00 Największe przeboje non stop - Ola Szkolnicka
15:00-16:00 Machina Czasu - Sebastian Drausal i Kahna Stefiuk
16:00-18:00 Lista dzwonków - Robert Bojanowski
18:00-19:00 Na czarno dla białych - Piotr Patzer
19:00-22:00 Największe przeboje non stop
22:00-23:00 Godzina Miłości
22:01 Horoskop Wróżki Moniki
23:00-06:00 Największe przeboje non stop

Ramówka z roku 2007
Poniedziałek-Piątek
Informacje: 06:50-17:50 co godzinę
Traffic: 06:59-09:29 co pół godziny, 14:50-17:50 co godzinę
Pogoda: 07:20-17:20 co godzinę
Babcia Władzia: 07:35
Cooltura: 17:50, 20:20
06:45-11:00 Kahna Stefiuk i Sebastian Drausal
11:00-16:00 Mariusz Pucyło
16:00-20:00 Asia Harczuk
18:00 Lista 25
20:00-24:00 Robert Bojanowski

Sobota
Pogoda: 08:20-12:20 co godzinę
08:00-13:00 Kahna Stefiuk i Sebastian Drausal
13:00-18:00 Muzyka na zamówienia - Rafał Prokop

Niedziela
10:00-11:00 Goście Mariana Zacharewicza
13:00-18:00 Muzyka na zamówienie - Rafał Prokop
18:00-24:00 Robert Bojanowski
20:00-21:00 Muzyka ze znakiem jakości - Marian Zacharewicz

Ramówka z roku 2008
Poniedziałek-Piątek
Fakty: 06:50-16:50 co godzinę
Pogoda: 07:20-16:20 co godzinę
Cooltura: 12:50, 20:20
06:45-11:00 Kahna Stefiuk i Sebastian Drausal
11:00-17:00 Pracofonika - Mariusz Pucyło
17:00-20:00 Hop-Bęc - Paweł Zięba
20:00-24:00 Wieczór Beztroski - Robert Bojanowski

Sobota
Pogoda: 08:20-12:20 co godzinę
Cooltura: 08:50, 11:50
08:00-13:00 Długie śniadanie - Kahna Stefiuk i Sebastian Drausal
13:00-18:00 Muza pod Waszym nadzorem - Tomasz Dudek
18:00-22:00 Prze-Mixxx - Przemek Grabowski
22:00-02:00 Tiesto's Club Life

Niedziela
Pogoda: 08:20-12:20 co godzinę
Cooltura: 08:50, 11:50
08:00-13:00 Długie śniadanie - Mariusz Pucyło
13:00-18:00 Muzya pod Waszym nadzorem - Tomasz Dudek
18:00-20:00 MTV Maxxx Hits - Robert Karpowicz
20:00-24:00 Wieczór Beztroski - Robert Bojanowski
/RMF Maxxx/ /www.radiopolska.pl/

Comments

Majkell 25-07-2008 17:44

Fajny tytuł newsa. ;)

Katowanie Eski Nord po długich męczaraniach dobiegło końca.

Pasmo lokalne na pewno od 9 do 13 (Mariusz Pucyło), a czy od 13 do 17 też - to nie wiem.

Rmf maxiak 25-07-2008 19:13

a kiedy w końcu śląskie radio fan zmieni nazwę na rmf maxx? juz i tak sa wpadki podczas niektórych audycji ze podawana jest nazwa rmf maxx zamiast fan fm no a poza tym w reklamach np filmów podają juz głownie nazwę rmfu

eskamaxior 25-07-2008 20:22

Rmf maxiak-spoko,nie bój żaby,słyszałem,że poza Piłą i Ciechanowem Rmf Maxxx pojawi się w Knurowie-i to już niedługo,nie wiem jak ty,ale ja jestem zadowolony,że jest tu Rmf Maxxx,tym bardziej,że gdański Hit FM przestanie być radiem uzależnionym od konkurencji-Eski Nord i tak jak przed 5-ma laty w Trójmieście będzie Eska Trójmiasto,a wiem,że zmianę Hit FM w gdańską Eskę prezes eski zapowiadał już od dawna.Więc mamy porozumienie:Eska i Maxxx są zadowolone. :smile: :smile: :smile:

Rmf maxiak 25-07-2008 20:32

Ja też jestem zadowolony, że rmf maxx będzie wreszcie rowniez na śląsku tylko troszke mnie juz nudzi ta nazwa fan fm skoro to i tak juz programowo jest rmf maxx :)

eskamaxior 25-07-2008 20:46

Spokojnie-poczekaj,zmiana Fun FM na Rmf Maxxx,to już tylko kwestia czasu,być może najbliższych dni i tygodni. :smile:

Majkell 25-07-2008 21:52

Oj, oj, oj... nie wiecie, a piszecie. ;-)

RMF Maxxx Śląsk zastąpi Radio Fan najwcześniej na początku przyszłego roku. Tak jest (niestety - dla tych, którzy czekają na Maxxx'a) skonstruowana umowa z byłym właścicielem stacji.

eskamaxior 25-07-2008 22:12

A dlaczego aż tyle czasu czekać trzeba,skoro na antenie wpadka za wpadką,jest Fun FM,ale i tak na antenie są jingle,że to Rmf Maxxx,więc po co zwlekać,nie lepiej zmienić nazwy stacji i nie wprowadzać słuchaczy w błąd,którzy sami już dobrze nie kumają,czy to Maxxx,czy Fun? :smile:

dawid_jgora 25-07-2008 22:36

Aby uściślić. Nie "Fun FM" czy "Fan FM", lecz Radio Fan ma zostać zastąpione przez RMF Maxxx Śląsk.

nexuss 26-07-2008 01:47

Prawdę mówiąc nie dziwię się że RMF Maxxx nie spieszy się ze startem na częstotliwości Fan Radia. Przypuszczam że opóźnienie startu jest związane z tym że zasięg Fan Radia nie jest rewelacyjny i może nie chcą się po prostu ośmieszyć i obecnie trwają negocjacje dotyczące zmiany lokalizacji nadajnika i podniesienia mocy :wink:

Majkell 26-07-2008 03:09

Nexuss, zamiast kombinować, po prostu poczytaj. Napisałem, czemu RMF Maxxx do tej pory nie zastąpił w eterze Radia Fan. Nie może tego zrobić, bo przejmując od gminy Knurów pozostałe 51% udziałów spółce - ponownie zobowiązał się do zachowania dotychczasowej nazwy stacji. Do końca br.

piter777 26-07-2008 09:20

mogliscie jeszcze dopisac ze w momencie pojawienia sie rds rmf maxxxx trojmiasto pojawily sie straszne przestery i do teraz slychac jakies straszne charczenie na 96.4 i 106.7 .poprostu fonia jest maxxxymalnie zjechana.cos z rds pochrzanili.jak dalej bedzie taka tragiczna fonia to sluchaczom niezechce sie sluchac tej stacji bo niemozna normalnie sluchac przy takiej tragicznej foni i dalej nic z tym nierobia .

piter777 26-07-2008 09:47

no wkoncu zupelnie niedawno z jakies pol godz znikly te straszne przestery i fonia jest nawet nawet ale moglaby byc jeszcze lepsza.nawet nieslyszalem jak do tego doszlo ze niema juz przesterow bo wyszlem na chwile :smile: oby znow nic niepochrzanili.szkoda ze wczoraj przed wystepem van buurena nic niepoprawili i musialem sluchac ze stronki rmf maxxx.

piter777 26-07-2008 09:53

a nawet wczesniej niz pol godz temu bo pewnie z kilka min po godz. 9.20 gdy naposalem otym jaka jest straszna fonia :smile: moze ktos z obslugi technicznej to przeczytal i odrazu zabral sie do roboty i mame tego efekt :laughing:

MaxxxFan 26-07-2008 20:10

Musze się zgodzić z nexuss-em. Zasięg Rmf Maxxx (Radia Fan) na Śląsku nie jest rewelacyjny. W centrum stolicy województwa Śląskiego w wielu miejscach wręcz go nie ma.

ziom 26-07-2008 21:02

Jest już Rmf Maxxx Trójmiasto,ciekawe więc,kiedy na 90,7 FM,oraz na 94,6 FM zabrzmi pierwszy jingiel Eski Trójmiasto,którą odbieraliśmy w latach 1999-2003 ? Czy ktoś z was zna na to pytanie odpowiedż ? A co do śląskiego Rmf Maxxx,to dobrze i żle.Dobrze,bo niedługo będzie nowe radio i brak wpadek na antenie,zaś żle dlatego,że będzie to bolesny cios dla ceniących lokalność,ale i tak wcześniej,czy póżniej FUN upadnie,tak samo było z Eską Nord,przez 2 lata nic i nic,aż tu nagle wielkie bum i Eska znikła z Trójmista.Co do gdańskiej Eski,która zastąpi HIT FM i Maxxxa z Knurowa,to na razie nie za dużo wiemy,ale zapewne już niedługo o wszystkim się dowiemy. :smile:

Radioamator 26-07-2008 21:19

Radio Fan ma na jesieni zmienić się w RMF Maxxx...'a. Takie dostałem informacje z pewnego źródła. A, co do Hit FM to oni najpierw planują kampanie i dopiero wtedy bedzie zmiana nazwy na starą.
Pozdrawiam, Radioamator :wink:

harrygo 26-07-2008 22:33

No podczas co wieczornego tropo(chełmno - kuj pom) się bardzo
zdziwiłem jak wyskoczył PS:rmfmaxxx

harrygo 26-07-2008 22:53

Aha RT: rmfmaxxx wita w trojmiescie

ziom 27-07-2008 10:14

Radioamator,czy ty chcesz powiedzieć,że zanim HIT FM zmieni nazwę,to najpierw odbędzie się sonda kto za,kto przeciw ? Nie mam jednak wątpliwości,że Eska Trójmiasto wygra,w Gdańsku działa Eska Rock,ale tych 2 stacji słuchacze już nie pomylą,choćby ze względu na rodzaj prezentowanej muzyki. :smile:

Radioamator 27-07-2008 10:42

Nie, nie ziom, nie bedzie żadnej sondy. Poprostu zrobią kampanie promocyjna, że bedzie Eska Trójmiasto. Ale więcej szczegółw nie bede zdrazać :tongue:
Pozdrawiem, Radioamator :laughing:

piter777 27-07-2008 10:57

a opyla im sie wogole wracac do starej nazwy eska trojmiasto?dla mnie to troche bez sensu.nazwa hit fm brzmi przeciesz znacznie lepiej i takze dzieki tej zmiane bodajze w 2004 zdobyli jeszcze wiecej sluchaczy wiec niewiem poco wracac do starych smieci :smile:

piter777 27-07-2008 11:04

a zmienili wtedy nazwe na hit fm dzieki niemajacej nic wspolnego z siecia eska radiu eska nord z gdyni juz bylemu zreszta bo teraz jest jak wiadomo rmf maxxx trojmiasto wiec wtedy musieli jakby zmienic nazwe ale nawet na lepsze im to wyszlo.ciekawe co ta zmiana teraz im da,rmf maxxx czai sie tuz obok :smile:

piter777 27-07-2008 11:13

i ciekawe czy radio eska trojmiasto bedzie tak samo bardzo lokalne jak jest jeszcze hit fm bodajrze najbarsziej lokalne ze wszystkich z sieci esek.

nexuss 27-07-2008 15:03

@Majkell: z tego co pamiętam to termin do ktorego nazwa Fan fm miała być utrzymana już za nami. O przedłużeniu do końca roku żadnych wzmianek nie znalazłem. Tak czy owak, nieazleżnie od sytuacji bede się upierał że najbardziej prawdopodobną przyczyną jest słaby zasięg i trwają negocjacje co do zmiany lokalizacji i podwyższenia mocy. Podobna sytuacja miała przecież miejsce w Warszawie gdzie RMF Maxxx Mazowsze ruszył oficjalnie po zmianie lokalizacji na PKiN a zmiana nazwy była już wcześniej :wink:

ziom 27-07-2008 17:03

piter 777:A dlaczego uwarzasz,że zniknięcie Hit FM musi być złe ? To jest program eski,tylko pod innym szydłem nadawany,a o lokalność to ty już się nie bój,wszystko będzie jak jest,tylko z Hit FM będzie Eska Trójmiasto i od 6 do 17 będzie eska lokalna a od 17 do 6-sieciowana,nie denerwuj się tak,nie będzie tak żle.

Majkell 27-07-2008 17:30

@Nexxus:

"Z tego co pamiętam to termin do ktorego nazwa Fan fm miała być utrzymana już za nami."
Owszem, ale termin zapisany w pierwszej umowie - zakupu 49% udziałów. W grudniu zeszłego roku Multimedia zakupiły pozostał 51% udziałów (sprawdź, poszukaj) i tam warunek zachowania nazwy został ponowiony.

"O przedłużeniu do końca roku żadnych wzmianek nie znalazłem."
Widać, nie szukałeś w odpowiednich (np. bliskich KRRiT) źródłach... :P Pamiętaj, że żadna ze stron nie ma obowiązku podawania warunków umowy w komunikacie prasowym.

"Tak czy owak, niezależnie od sytuacji bede się upierał że najbardziej prawdopodobną przyczyną jest słaby zasięg i trwają negocjacje co do zmiany lokalizacji i podwyższenia mocy."
Jedno drugiego nie wyklucza, tak więc upieraj się przy czym chcesz. Niemniej zapenwiam Cię, że conajmniej do grudnia nie wystartują jako RMF Maxxx Śląsk.

ziom 27-07-2008 17:39

Majkell:Co ty na to,aby Rmf Maxxx śląsk,który powstanie otrzymał większą moc,i aby przenieść nadajnik z Knurowa do np.Katowic,wydaje się być realne,w stolicy śląska byłby lepszy odbiór i sygnał docierałby nawet do dalej położonych wsi-wtedy mieliby więcej słuchacz,tak jak to miało miejsce z katowicką Eską na 99,1 FM.

sp6huk 27-07-2008 18:32

Niedługo w Polsce wszystkie stacje radiowe będą jedną wielką siecią "tragedia"

piter777 27-07-2008 20:56

ciekawa historyjka o sporach eski z wawy i eski nord z gdyni :smile: a orientuje sie ktos poco eska z wawy tak wojowala sie z eska nord o 96.4 i 106.7?przeciesz juz mieli eske trojmiasto na 90.7 i 94.6 to co oni chcieli nadawac jeszcze na 96.4 i 106.7???

dawid_jgora 27-07-2008 21:34

@ziom: komin w Zabrzu z którego "idzie" Planeta i chyba jeszcze Antyradio też byłby ok. W samych Katowicach chyba nawet żadnego nadajnika radiowego nie ma.

@piter777: Przeczytaj sobie jeszcze raz, uważnie to co jest tam na wikipedii napisane (bo prawdopodobnie tam to czytałeś) i wtedy powinieneś zrozumieć o co w całym tym sporze pomiędzy Eską, a Eską Nord chodziło.

Andrzej_RATM 28-07-2008 12:40

Miejmy nadzieję, że niezależne stacje tego losu nie podzielą Panie Zdzisławie Chociaż z drugiej strony taki eksperymentalny projekt mógłby być całkiem interesujący. :smile:

RadioPolak 28-07-2008 14:08

@ziom Katowicka Eska w odbiorze mobilnym na telefonie zasięg ma do miejscowości Wrzosowa a to już prawie przedmieścia Częstochowy (sprawdzone równo tydzień temu 21.07) czyli całkiem sporo jak na tą moc i masz rację przeniesie MAXXA na pewno by zrobiło dobrze tej stacji, tylko ta częstotliwość wtedy trochę niezaciekawie dobrana szczególnie w wschodnich rejonach Katowic-os. Nikiszowiec gdzie bez problemu można posłuchać R.Maryja z Bielska na 88,4 i mogłyby się gryźć :) Tylko przeniesienie to oznaczałby kolejnie miesiące przestoju jeśli chodzi o nadawanie RMF MAXXX na Śląsku. Wiadomo decyzję musi podjąć KRRIT a to trwa.

gość z lublina 28-07-2008 15:11

A kiedy włączą Maxxa w Lublinie? Na co dzień mnie to nie dotyczy, bo na stałe mieszkam w Kozienicach, ale w wakacje bywam w Lublinie, a tam poza Eską nie ma stacji grających taką muzykę... A że nad morzem to spoko, właśnie tam jadę na wakacje

skrzatoslaw 31-07-2008 22:09

@gość z lublina Zapewniam Cię nieprędko... Żadna z "aż" trzech lokalnych stacji w Lublinie nie zamierza sprzedać skóry. Nie ma też trwających postępowań koncesyjnych, ani przyznanych przez UKE do rozdysponowania częstotliwości. Swoją drogą, wystarczy że Eska marnuje częstotliwość... To "radio" gra poniżej poziomu... podłogi. :angry:

lukasz 01-08-2008 23:40

sluchalem Eski Nord przes shoutcasta i...to bylo dobre radio, u mnie w woj. swietokrzyskim Maxxx juz 1,5 roku jest i ... lipa wielka, w kolko to samo...i tak ze juz zygac sie chce sluchajac tej samej muzyki do tego dennne audycje, po prostu LIPA na MAXXXA

AntyMaxxx 02-08-2008 08:38

nic ciekawego w tym Maxxxie. Co to ma byc? Ja chce powrotu Eski Nord. MIalo byc lepiej a jest gorzej 4 kawalki na krzyz co to ma byc?

mariusz 02-08-2008 10:04

Ja mam inne zdanie i maxxx osobiscie badzo mi sie podoba to co tam graja. wie ktos czy maxxx ma jakies plany na olsztyn?

ziom 04-08-2008 13:30

mariusz Oj nie wiem...Na razie nic takiego nie usłyszałem,ja też lubię Maxxxa,podoba mi się też Eska,którą ja mam w Białymstoku na 90,6 FM,a ty w Olsztynie na 89,9 FM.Ja pomimo tego,że łapię Eskę też zastanawiam się,kiedy Rmf Maxxx pojawi się w tej części Polski:Olsztyn,Lublin,czy Białystok-tam brak Maxxxa,u ciebie w Olsztynie nie ma stacji,którą można wykupić,u mnie w białym są aż 2:Ortodoxia na 102,7 FM,oraz Vox FM na 103,3 FM-to najgorsze stacje,jest jeszcze dawna wolna częstotliwość Radia Racja-105,5 FM,ale tam odbiór Racji był totalną porażką,z Maxxxem z pewnością byłoby to samo.Maxxx mógłby zagrać na falach w przedziale 93-95,7 Fm,może się jeszcze ubiegać o nadawanie Planeta FM,a jeżeli już mówimy o radiu,to wie ktoś,kiedy Eska Trójmiasto zastąpi Hit FM? :smile:

skrzatoslaw 04-08-2008 23:46

@ziom... Słabo coś u Ciebie ze znajomością realiów rynku... Naprawdę sądzisz, że ZPR sprzedałby VOXa Brokerowi, żeby zrobić konkurencję dla swojej "młodzieżowej" Eski? Orthodoxia też będzie nadawać... w końcu ks. biskup poświęcił :wink:. Na 105,5 jeszcze sobie poczekacie (pewnie zagra tam lokalna rozgłośnia prospołeczna). W Lublinie można bez problemu słuchać RMF MAXXX Kielce/Radom na 106,5 MHz ze Św. Krzyża. Niestety...

ziom 05-08-2008 11:09

A czy nie mógłby powstać RMF MAXXX WROCŁAW ? Tam jest wolna fala-93,7 FM,na wrocławskiej fali 101,1 FM udawało się łapać RMF MAXXX z Wałbrzycha,ale w ostatnim czasie odbiór tej stacji we wrocku pogorszył się,więc częstotliwość ta już we wrocku nie funkcjonuje,podobne złe rzeczy dzieją się z 3 innymi wrocławskimi falami:Radio Aplauz na 95,1 FM,Tok FM na 95,8 FM i Planeta FM na 106,9 FM-z odbiorem tych stacji są problemy-da się odbierać,ale...tylko odbiór monofoniczny i z zakłuceniami,także podczas jazdy samochodem trudno o odbiór na 6.Być może rozwiązanie kłopotu tkwi w tym,że trzeba zwiększyć moc i częstotliwość podnieść w górę-te 3 radia mają tylko 0,1 KW mocy,poza Wrocławiem trudno się łapie,tylko przy użyciu narzędzia,jakim jest antena zewnętrzna,tak samo było z Radiem Luz na 91,3 FM,po przeniesieniu na 91,6 wszystko zmieniło się na lepsze:zasięg i odbiór lepszy...Ale co do Rmf Maxxx,to uważam,że nie powinien być w Wałbrzychu,ale we Wrocławiu,jak na tak duże miasto Rmf mógłby mieć chęć...I co wy na to ? :smile:

skrzatoslaw 05-08-2008 12:44

@ziom... Gdyby to wszystko było takie proste.... Na decyzje KRRiT i UKE czeka się miesiącami(albo latami), a znaczna część jest odmowna(szczególnie gdy idzie o przenoszenie częstotliwości z obiektów w małych miejscowościach do wielkich aglomeracji). Poza tym 100W to częstotliwości typowo miejskie i rzadko nadawcy są zainteresowani walką o większe moce (zgodnie z zasadą "minimum nakładu, maksimum zysku").
PS. Wolnej częstotliwości 93,7 MHz we Wrocławiu nie ma w puli KRRiT, więc skąd właściwie ją wytrzasnąłeś?

ziom 05-08-2008 13:11

Sorry,chyba żle przeczytałem na stronie krritv była może nie ta,ale wiem,że była wolna fala dla wrocka.

ziom 05-08-2008 13:20

Szkoda,że mało kiedy zdarza się przenieść radio z miejscowości,lub małej mieściny do potężnej aglomeracji.Tak jest z Goleniowem,gdzie na 93,2 FM nadaje Radio Północ,gdyby było w Szczecinie,to aglomeracja ta miałaby lokalne radio z prawdziwego zdarzenia,ale o tym to chyba możemy tylko se w myślach pomarzyć... :sad:

skrzatoslaw 05-08-2008 14:51

@ziom. Jest 1kW na 103,7 MHz ale nie ma rozpisanego konkursu na tę częstotliwość

tomek 05-08-2008 15:09

Wy tam sobie dalej gadajcie o Maxxxie,a ja jednego jestem ciekaw:Kiedy będzie Eska w Białej Podlaskiej i Elblągu ? Wie ktoś ? :smile:

RadioPolak 06-08-2008 12:48

@ziom

ja bym chciał aby obojętnie jaką stację dać w mniejszym mieście aby była odbiera przez 2 sąsiednie np. U mnie nadajnik w Złotowie moc 10kW lub więcej i odbiór od Piły po Bydgoszcz to samo w Solcu też moc z 10kW i odbiór Bydgoszcz i Toruń a myśle że z 20-25km w obie strony sygnałby jeszcze poleciał. Czyli spokojnie do Nakła.

djgoral 06-08-2008 18:04

Czy jest jakas szansa zeby za Radio Alex w Zakopanem byl Max albo eska?

ziom 06-08-2008 18:48

Rmf Maxxx,lub Eska Zakopane ? Czemu by i nie,ale myślę,że to nie realne,nie chodzi mi o to,że nie ma jeszcze ogłoszenia dla Zakopanego na taką stację,ale o to,że Eska nie może kupić tego radia,bo przepaść ją dzieli z Alexem,nawet po muzyce to widać,ale dlaczego by i nie,podobna sytuacja była z Radiem Bieszczady z Sanoka,które po kupieniu przez ZPR-a zmieniło się w Vox FM,zmienił się też format.A więc zobaczymy,może będzie ogłoszenie dla Eski/Maxxxa w Zakopanem ? Czas pokaże,ja przyznaje ci rację,bo sam nie cierpię tego radia,a na 105,2 FM według mnie najlepieiej pasuje Radio Eska Zakopane.Pozdrowionka. :smile:

Pawelwar 07-08-2008 02:13

A ja choć generalnie słucham ,,muzyki nowoczesnej", to wiele bym dał, żeby mieć w swoim eterze jakąś niepowtarzalną stację radiową.

tomasz wróbel 07-08-2008 09:10

alex powinien zostac sprzedany esce. Bo tej stacji nie da sie sluchac. Tylko Eska Hity na czasie numer 1 w Zakopanem

ziom 07-08-2008 09:42

Taaak...Ja również bardzo tego chcę,tylko że Alex jeszcze się nie sprzedaje.I jeszcze jedno:Pod każdym artykułem jest miejsce na komentarze,ciekawe tylko,czy te nasze pragnienia,jak np:Rmf Maxxx we Wrocławiu,czy Eska w Zakopanem itd.zostaną spełnione ? :smile:

skrzatoslaw 07-08-2008 19:47

@ziom
Mnie się marzą przepisy antykoncentracyjne w Polsce, takie jak np. w Czechach... Wtedy wreszcie skończyłaby się dewastacja lokalnego rynku radiowego przez sieci typu Eska czy RMF MAXXXX, które powodują, że nasze społeczeństwo staje się zbiorowością muzycznych (zresztą nie tylko) analfabetów.

ziom 07-08-2008 21:54

Dlaczego tak sądzisz,jest jeszcze dużo lokalniaków,którzy sie nie sprzedadzą,jak np.Radio Jard 89,2 B-stok,a dlaczego Eska to gniot ? Jest spoko,a kolejna Eska w którymś z miast,gdzie są lokalne radia nie musi oznaczać końca lokalności,Eska może też otrzymać nową falę,a tak pozatym,to mam do ciebie pytanie:Co wolisz ? :Super rozgłośnię lokalną należącą do wielkiej sirci typu Eska,Maxxx czy Plus,czy też lokalne badziewie,którego nie można posłuchać,bo od słuchania tego gniotu żygać się chce i ucho od niego więdnie,jak np.Alex w Zakopanem ? :laughing:

tomasz wróbel 07-08-2008 22:42

uwazam ze za Alexa powinna byc Eska. Sytuacja radiowa w Zakopanem jest tragiczna

skrzatoslaw 07-08-2008 22:58

W Polsce, ze względu na brak odpowiednich uregulowań prawnych, rozgłośnie lokalne praktycznie już nie istnieją. Potwierdzenia tej hipotezy należy szukać we, wspomnianych już wcześniej, Czechach. U naszych południowych sąsiadów udział podmiotów lokalnych w rynku wynosi 36,8%. To więcej niż łączny udział stacji największego podmiotu na czeskim rynku czyli CR (radio publiczne). W Czechach przepisy antykoncentracyjne przyniosły pożądany rezultat.
Gdy idzie o wspomniane przez Ciebie CHRki(Eska, RMF MAXXX) to, mimo iż jak ktoś to zgrabnie określił "o gustach się nie dyskutuje", to uważam iż bezguście tępić trzeba. Wspomniane wcześniej rozgłośnie to, używając stosowanej w nich metaforyki, maszynki do przerabiania pasztetu na pasztet, w których ogromne pieniądze są produktem ubocznym. Muzyka która jest tam prezentowana (nawiasem mówiąc z playlist o tak żenujących rozmiarach, że odechciewa się operować liczbami) uwłacza ludzkiej godności. Nie oszukujmy się, Feel, Crazy Frog i tym podobni "artyści" to oferta dla "sierotek" po takich wykonawcach jak Boys, Milano itp. Całości dopełniają prowadzone na wyjątkowo wysokim poziomie rozmowy z "ziomalami" z Wysocka Górnego". Kibicuje załodze Alexa. Nie dajcie się!

eskamaxior 08-08-2008 09:09

skrzetoslaw,moje zdanie jest inne,ja lubię Eskę,lokalne stacje też są dobre,ale nie wszystkie,np.wspomniany tu ten denny zakopiański Alex,który powinien się sprzedać Esce,bo w stolicy Adama Małysza,nie ma fajnego radia,tylko ten pie...Alex...Ja kibicuje Esce,chcę kolejnych stacji i mówię do ESKAdry z centrali:Weźcie Alexa,a ty skrzetoslawie chyba na łeb upadłeś,myśląc,że za dewastacją lokalności w Polsce stoi tylko Eska i Rmf Maxxx,grubo się jednak mylisz,nie zapominaj,że poza tą dwójką są inne sieci,które chcą zwiększyć zasięg jak np.Złote Przeboje,Planeta FM,czy Roxy FM,a o gustach się nie dyskutuje,co mają zrobić ci,którzy wolą według niektórych chorą Eskę,a nie zdrowych dla ucha nadawców lokalnych ? :laughing: :laughing: :laughing:

ziom 08-08-2008 09:14

skrzetosław,jeżeli kibicujesz temu niepotrzebnemu na podhalu Alexowi,to jestem ciekaw,co w nim według ciebie jest takiego fajnego ? :smile:

ANTYALEX 08-08-2008 09:30

Dlaczego tak jest,że w Zakopanem jest tylko 1 radio i to w dodatku jakie mdłe w słuchaniu,trzeba oddać Alexa w jakieś bardziej powołane ręce,ja przepadam za Eską,grają tam super hiciorki,a teraz zwracam się do KRRITV:Szanowni panowie z KRRITV,jestem pełen podziwu,tak ładnie pracujecie,jesteście mądrzy,dobrzy i sprawiedliwi,ja bardzo,ale to bardzo was proszę:Dajcie Hity na czasie w Zakopanem,Eska powinna też zagrać w Elblągu,Jeleniej Górze,oraz w Białej Podlaskiej,mam nadzieję,że dacie szansę dla Eski na falę 99,2 w Białej,i proszę o jeszcze jedno-nie likwidujcie Eski Płock,pozostanie Eski w Płocku wszystkim wyjdzie na dobre,zwłaszcza dla was- KRRITV.Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby. :smile:

Podlasiak 08-08-2008 09:40

A co z Eską w Suwałkach i Rmf Maxxx w Białymstoku ? :smile: :smile: :smile:

kaes 08-08-2008 11:58

Zastanawiające co współczesne media potrafią zrobić z ludźmi... Widać nie istnieją dla nich już - tak cenne dla starszego pokolenia - takie wartości jak mała ojczyzna, tradycja czy lokalny folklor... Ważne jest aby w każdym miejscu na skali słychać było te same rozreklamowane 30 hitów... i argumenty o tym, że więcej zmieści się w odtwarzaczu mp3 oczywiście nie działają... Ech... globalizacja... :sad:
Aż strach pomyśleć co by się działo gdyby dziś potrzebny był taki zryw narodowy jak np. 1 sierpnia 1944 roku...

skrzatoslaw 08-08-2008 13:04

@kaes
Wiedziałem, że znajdzie się choćby jeden roztropny...

@ziom
Alex ma swój styl. To jedyna stacja w Polsce specjalizująca się w muzyce folkowej. Brakuje mu profesjonalizmu, ale wierzę, że uda mu się to poprawić.

@"eskamaxior"
Gdybyś mógł rozwinąć wątek dewastacji lokalności przez Planetę...
Poza tym, chyba nikt nie ma wątpliwości, kto ma największy dorobek w tym zakresie...

tomek 08-08-2008 13:10

kaes,masz na myśli zryw naszego wymiaru sprawiedliwości przeciw rozpowszechnianiu w necie pornografii z udziałem dzieci ? :tongue:

xyz555 08-08-2008 13:29

skrzetoslaw,a ja powiem krótko,ten Alex jest niepotrzebny i tylko zajmuje miejsce na UKF-ie i trzeba go jak najszybciej zlikwidować,a jeżeli chodzi o dewastacje lokalności przez Planetę,to w Wielkopolsce zniknęły 2 lokalne radia,ale to dobrze,bo na Flash-ach nic ciekawego nie było,a co do kaes-a,to według ciebie on jest mądry,a ty według mnie niemądry x2,bo zapewne chciałbyś zlikwidować wszystkich Eska-maniaków,jedni chcą nudnego Alexa,a inni wypasioną Eskę.Najlepiej by było,gdyby były te 2 stacje,wszyscy byliby kwita,ale to nie możliwe i powiem w myśl zasady:"Ktoś musi odpaść,żeby przetrwać mógł ktoś",ja więc wolę,aby Alex przegrał wojnę z Eską i podzielił los swoich wykupionych towarzyszy przez Eskę bo Alex jest nudny i tyle. :smile:

007 08-08-2008 13:36

Czego wy chcecie od Eski,jest wypas,mam ją w Kielcach na 103,3 FM i słucham,bo to radio jest po prostu De Best. :smile: :smile: :smile:

skrzatoslaw 08-08-2008 14:39

No tak... Radio Flash.
Nie jestem fanem Radia Alex(uprzedzając twoje pytanie słucham PR3 i PR4), ale uważam, że z dwojga złego lepiej, żeby grał Alex, niż Eska. Słuchanie takiej stacji jest dla mnie sadystyczną karą (to moje subiektywne odczucie). Sam sobie zadaj pytanie, jaka jest łączna długość utworów na playliście tego "radia".

xxx 08-08-2008 15:51

Na pewno duża,w dzień może niezbyt,ale w nocy kawałki nie są powtarzane,z resztą sprawdź codziennie między 6 a 23. :smile:

xxx 08-08-2008 16:21

Sorry,miało być między 23 a 6. :smile:

ANTYALEX 08-08-2008 17:25

Radio Alex 105,2 FM Zakopane i Kity Na Czasie NR.1 Na Podhalu. :laughing:

player 44 08-08-2008 17:56

skrzetosław:A co mi tam lokalność,ten nadęty Alex,jeżeli chcesz se posłuchać ważnego wydarzenia,jak np.komunikatu o stanie zdrowia Donalda Tuska,lub jakiejś ważnej info z Polski,to przełącz se na 4 stacje Polskiego Radia,lub Rmf FM,Zet,czy Ojca Rydzyka,a Eska to dopiero coś,bije te chały,Eska jest spox.Po zlikwidowaniu jakiegoś lokalnego radia nie uroniłbym nawet łzy. :tongue: :laughing:

Radioznawca 08-08-2008 18:01

player 44 i wszyscy ci,co lubią Eskę mają racje,a ci co sądzą inaczej są głupcami w 100%. :smile:

RadioPolska 08-08-2008 18:07

@Radioznawca: a ja widzę, że (niemal) wszyscy Ci co lubią Eskę i wypowiadali się w ciągu ostatnich 24 godzin mają ten sam numerek IP... Mógłbyś się zatem zdecydować na jeden nick i nie stwarzać pozorów, że jest Cię więcej?

A-A 08-08-2008 18:19

Wszyscy sluchacze eski maja ten sam numer IP i ten sam poziom reprezentują

Radio Amators 08-08-2008 19:08

Nic takiego się nie stało.

skrzatoslaw 08-08-2008 21:31

Chyba ktoś zaliczył drobną wpadkę :laughing:

dawid_jgora 09-08-2008 00:17

@ANTYALEX: Ja nawet ucieszyłbym się gdyby mi w Jeleniej Górze zagrała Eska (a jeszcze lepiej Maxxx), tylko broń Cię Panie Boże mówic, ze cos z tego ma zagrac za Muzyczne Radio!

djgoral 09-08-2008 10:03

ludziska z Eski kupjcie Alexa i Muzyczne Radio niech zapanuja Hity na Czasie

rrr 09-08-2008 10:38

Masz rację,niech w Zakopanem i w Jeleniej Górze będzie Eska. :smile:

ABC 09-08-2008 10:41

Muzyczne Radio i Eska w Jeleniej Górze ? Tak !!! To duet,który pasuje w tym mieście w każdym calu !!! :smile: :smile: :smile:

ziom 09-08-2008 10:54

A wie ktoś z was,kiedy będzie Eska w Białej Podlaskiej ? :smile:

dawid_jgora 09-08-2008 11:23

Eska/Maxxx + Muzyczne nie mam nic przeciwko, w Jeleniej z pewnoscia jest kilka wolnych czestotliwosci o które któryś z tych dwóch nadawców mógłby sobie powalczyc. Ale jak cos z tego ma zagrac za Muzyczne Radio to bedzie to morderstwo jednej z najlepszych lokalnych stacji w tym kraju.

ziom 09-08-2008 12:58

dawid:Lubię Muzyczne Radio,nie chcę by zniknęło,dobrze by było,aby zagrał tu Maxxx,albo jeszcze lepiej-Eska,ale pozostaje pytanie:Po co na 3-4 falach dublować Zeta i Rmf FM,oraz Jedynkę.Są tam wolne FM,więc Eska mogłaby zawalczyć o Jelenią. :smile:

xyz555 09-08-2008 13:05

Ja lubię Radio Eska,która zasięgiem pokrywa dużą część kraju,są jednak puste plamy,jak Suwałki,Elbląg,Biała Podlaska,Jelenia Góra,Częstochowa,oraz Słupsk i Zakopane.

RadioPolska 09-08-2008 14:27

Drogi Czytelniku z Wielkopolski. Po raz kolejny apeluję abyś zdecydował się na jeden nick. Nie chciałbym być zmuszony do wykorzystania narzędzi administracyjnych do zmobilizowania Cię...

piiter777 09-08-2008 19:08

he

dawid_jgora 09-08-2008 19:16

ziom: częstotliwosci w Jeleniej oczywiscie, ze znalazlyby sie, tylko krrit nic w tym kierunku nie robi. Dla przykladu 88-92MHz, 97-100MHz, 103-104MHz, 107-108MHz w tych przedzialach w samej Jeleniej Górze nic nie ma, a za wiele ze stacji dochodzacych do Jeleniej i okolic nadajacych w tych przedzialach tez nie ma. Tam spokojnie znalazly by sie z 2-3 czestotliwosci, na ktorych mogloby zagrac stacje, ktore urozmaicily by nudny jak flaki z olejem jeleniogorski eter.

anuulalbn 18-08-2008 11:48

MAXXX W LUBLINIE!?
Jedyne radio którego słucham w lbn to eska, ale jak ostatnio w miesie muzyki (miastomuzyki.pl) posłuchałam maxxxa to stwierdziłam, że jest świetny i chyba nawet lepszy od eski. Lublin takie duże miasto. Kiedy u nas pojawi się to radio?! Najlepiej to by się bravo przydało, ale max wystarczy ;p A teraz w lbn w radiu zwykłym nie da się słuchać maxxxa? ? ?

seb@ 03-01-2009 17:44

anuulalbn Jasne ze da !!! Na częstotliwości 106,5FM i anteny musisz mniec ustawioną na zachód.

dartwe 28-04-2010 11:11

do xyz555 zapomniałeś dać konin


Posting comments after three months has been disabled.