RadioPolska.pl - Jeszcze więcej radia!

Jeszcze więcej radia!

W Monitorze Polskim z 7 lipca br. ukazały się dwa kolejne Ogłoszenia Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji - z 18 i 20 czerwca 2008 roku. Pierwsze z nich dotyczy częstotliwości 92,9 MHz w Kielcach, na której można nadawać z mocą ERP 0,1 kW. O zgodę na emitowanie swojego programu ze stacji nadawczej o powyższych parametrach mogą ubiegać się istniejący już nadawcy programów o charakterze wyspecjalizowanym, w których obecna jest muzyka klasyczna lub jazzowa. Wymieniona w Ogłoszeniu częstotliwość 92,9 MHz pojawia się nie po raz pierwszy na kieleckim rynku radiowym - przez tydzień, w sierpniu ub.r., była wykorzystywana w czasie harcerskiego zlotu w setną rocznicę powstania skautingu przez Radio ZHP. Wcześniej - w 1995 roku - wg wykazu zamieszczonego w Radioelektroniku nr 06/95 dysponowała nią Diecezja Kielecka, nadająca program o nazwie Radio Jedność - obecnie pod szyldem Radio Plus Kielce. Później w ręce Diecezji trafiła częstotliwość 98,0 MHz, a następnie aktualna 107,9 MHz. Częstotliwość 92,9 MHz znalazła się także w koncesji kieleckiego Radia Tak - wówczas zlokalizowana była w Jędrzejowie.
Drugie Ogłoszenie dotyczy częstotliwości w Płocku, na której obecnie - bez ważnej koncesji - nadaje Radio Eska Płock. KRRiT odebrała płockiej Esce koncesję po tym, gdy osoba na którą została wydana - Elżbieta Czeremańska-Gocławska - zgłosiła utratę kontroli nad emitowanym przez stację programem. Radio, które ma się pojawić na 95,2 MHz (moc ERP 0,1 kW), ma mieć charakter uniwersalny i zawierać audycje słowne, inne przekazy słowne i elementy słowne w audycjach słowno-muzycznych poświęcone tematyce lokalnej - w tym własne serwisy informacyjne i publicystykę.
Termin składania wniosków upływa 21 sierpnia br.


Comments

Krzysiek Kielce 09-07-2008 14:48

Czyli w Kielcach pewnie usłyszymy RMF Classic lub PiN (co jest mniej prawdopodobne) Mam nadzieje że jesli chodzi o lokalizacje to bedzie to Komin Elektocieplowni lub Telegraf bo moc jest "wielka" 0,1 :smile:

+/- 09-07-2008 15:15

Czyli w Kielcach będzie rmf classic na 92,9? Chyba tak,bo to,że zagra tu pin,to mało prawdopodobne.A co do 95,2 w Płocku,to żal mi eski,dlaczego krritv postąpiła właśnie w ten najokrutniejszy dla eski i słuchaczy sposób.Rozumiem,że stacja miała duże kłopoty,ale uważam też,że każdy,nawet ten kto dopuścił się najgorszego czynu ma prawo dostać jeszcze jedną szansę.Jeżeli krritv zdecydowała się już na to druzgocące posunięcie,to dlaczego nie można uratować Płocka? Jeżeli się chce,to wszystko się może,nie mogliby dać ogłoszenia dla eski,która mogłaby wuwczas nadawać,tylko że na innej fali? Niech się dzieje wola nieba,z nią się zawsze zgadzać trzeba,niech gra tu co chce,nawet ten rmf,który ma również muzyczny potencjał,ale byłby to straszny cios dla słuchaczy...

m666 09-07-2008 15:53

No to będzie młyn między CK a TM...
92,9 to fatalna częstotliwość dla Kielc. Najgorsze jest to ze bez większego wysiłku można wytypować kilka znacznie lepszych, ale nikomu w Krajowej nie chciało się ruszyć mózgiem. Nie pierwszy zresztą raz.
Ostatnio bardzo dużo tych ogłoszeń, zwłaszcza pod RMF Classic. To chyba ostatni taki rzut wolnych częstotliwości. Sieć RMF Classic będzie pewnie ostatnia rozbudowywaną ponadregionalną siecią w kraju.

Łukasz 09-07-2008 16:09

Zupełnie wolne częstotliwości dla Kielc o mocy 0,1 kW:
90,9 91,8 93,2 95,2... i długo by wymieniac, 92,9 to kompletne nieporozumienie. Chyba UKE robiło testy zanim FaMa odpaliła pełną koncesyjną moc. Mam nadzieję, że to nie przejdzie!

TOWARZYSZ MICHAŁ 09-07-2008 16:14

No i jeszcze można by zrezygnować z dublowania Radia Kielce na 90,4 i RMF Maxxx na 98.0. Od razu by się dwie wolne częstotliwości w Kielcach znalazły.

minister 09-07-2008 18:48

Chwileczkę:angry:- to nie KRRiT wybiera miejsce na lokalizacje, ale UKE. Widać więc, że to im nie chciało się ruszyc mózgiem... :laughing:

ps. cieszę się, że RMF Classic rozszerza zasięg.

Igal 09-07-2008 20:53

Tak jak mówili 1,5 miesiąca temu ogłoszenie na 95,2 w Płocku się pojawiło. Będzie numer jak wygra ktoś inny jak Eska, w sumie żadna strata.

n5+,m 10-07-2008 10:34

A ja bym bardzo chciał,aby w Płocku pozostała eska.To już nie to samo miasto,z eską rock,ale bez eski.Wcześniej czy póżniej eska musi zniknąć z płockiego eteru,miejmy jednak nadzieję,że wygra przetarg i pozostanie,a jeżeli nie,to krritv da jej jeszcze jedną szansę i bedzie grała,tylko że na innej fali,wszystko jest możliwe,może eska do płocka jeszcze wróci...Kto wie? :wink:

b747 10-07-2008 10:39

żaaal...Z Płocka znika jedyna fajna stacja lokalna...To,co pozostało,to katolickie radio płock...Teraz wpakują byle co i nie będzie już tego,co było kiedyś na 95,2 fm...Zal,żal i jeszcze raz żal... :crying: :crying: :crying:

RadioPolak 10-07-2008 15:15

No to w Płocku będzie coś lokalnego może wróci Radio PULS ale na pewno będzie coś w tym stylu. Szkoda że teraz tej stacji nie odbiorę - wiadomo RMF Classic na 95,1 :)

@b747 Eska to nie jest lokalna stacja te serwisy kilkuminutowe nie można nazwać lokalnością z prawdziwego zdarzenia. Jedyne lokalne stacje z Esek to były Wrocław,Poznań,Warszawa zanim zsieciowane je.

b747 10-07-2008 17:12

Radiopolaku,lepiej eska płock niż stacje ogólnopolskie typu rmf fm i zet,tam jest mało wydarzeń z Płocka,a tu słuchają na pewno choć po części dowiesz się,co dzieje się w Płocku,uwarzam też,że w tym mieście eska jest potrzebna tak,jak radio lokalne,a radio lokalne jak eska.Obie stacje z pewnością znajdą słuchaczy... :laughing:

Igal 10-07-2008 17:53

Przecież te ogłoszenie jest napisane pod Eskę lub RMFMAXXX. W Płocku jeszcze może się pojawić RadioDJ znane z kanału muzycznego w Multimedii (pewne źródło). Mam nadzieję, że chociaż Radio Gra wystartuje.

ścigany 10-07-2008 18:22

Też był bym za tym aby w Płocku zagrało na 95,2MHz RADIO DEEJAY.(pozdr. Darka Presza :wink:)Lub chociaż Radio Gra, a może nawet Parada by zechciała...

ścigany 10-07-2008 18:23

Też był bym za tym aby w Płocku zagrało na 95,2MHz RADIO DEEJAY.(pozdr. Darka Presza :wink:) Lub chociaż Radio Gra, a może nawet Parada by zechciała...

Beniek 10-07-2008 21:40

W piątek w Płocku koncert "Hity na czasie" tak jakby na pożegnanie Eski tym mieście :wink:

b747 10-07-2008 21:57

:smile:Spoko! bądżmy optymistami,jeśli pojawi się tu więcej komentarzy po stronie eski,to może krritv zmięknie serce i zostawi w Płocku to super radio? Wierzmy do końca,a wszystko będzie dobrze,przecież osoby z krritv,to również ludzie mający serce,a może na innej częstotliwości? Ale gdyby tam krritv w opiniach przekonać,to kto wie? Polska nie jest krajem głupim,eska również nnie popuści i będzie walczyć o swoje?Różne rzeczy w radiu się dzieją,ale...Bez wątpienia musi wygrać eska.Kto jest z nami-ręka w górę! Razem możemy powatać,jak mąż jeden i eska jest nasza.Pozdrawiam wszystkich ziomów i ziomki,to nasze radio i za Chiny go nie oddamy!!! :smile: :smile: :smile: :smile:Będzie dobrze!

eska to gniot 11-07-2008 01:54

a jak pojawi się więcej komentarzy przeciw esce - może ich zablokują - eska to gniot o ograniczonej playliście z kilkoma utworami na krzyż, a jak nagrywane z rana 3 minutowe informacje powtarzane w kółko przez cały dzień to jest lokalność no to rewelacja :laughing: powinni im się dobrać (razem z maxxem) do czterech liter i poweryfikować koncesje, zwłaszcza pod kątem ilości polskiej muzyki, audycji słownych, lokalnych serwisów informacyjnych - potraciliby połowę koncesji. Elżbieta Czeremańska-Gocłowska dobrze zrobiła i takie same wnioski powinny polecieć ze strony pozostałych właścicieli koncesji stacji, które wchłonęła Eska obiecując gruszki na wierzbie.

eska go home

jacek k 11-07-2008 03:23

Kolego "eska to gniot", piszesz, że dobrze zrobiła Elżebieta Czeremańska Gocławska. Skąd ten wniosek?? Gdybyś ją znał, co więcej u niej pracował gwarantuje Ci, że byś tak nie mówił. Jej standart to wypłata z minimum 3 miesięcznym poślizgiem (często pół roku) i zaległości chyba w każdym miejscu gdzie można np: urząd skarbowy, zus, zaiks, czysz, prąd itp. Gratuluje pomysłu, aby wróciło radio PULS. Oczywiście pracownicy ESKI dla was już się nie liczą, ale OK, może i Wy kiedyś doświadczycie zwolnienia z pracy, a ktoś powie że to fajnie że Wasza firma już nie istnieje.

Igal 11-07-2008 07:35

Beniek, koncert odbędzie się w niedzielę a nie dzisiaj i jestem pewien na 90%, że nie na pożegnanie z Płockiem. Jacek k, zgadzam się z tobą, że szkoda ludzi, którzy tracą pracę z powodu zamknięcia firmy. Zwróćmy jednak uwagę na parę szczegółów dotyczącej płockiej Eski. Za czasów Radia Puls pracowało tam znacznie więcej osób, obecnie, już tak kolorowo nie jest, bo do umieszczenia tak skąpej ilości informacji lokalnych, nie potrzeba takiego sztabu ludzi. Same informacje są na wysokim poziomie merytorycznym, nie powiem że nie. Oczywiście nikt nie może mieć pretensji do lokalnego oddziału, tak działa cała sieć poza dużymi Eskami. Uważam, że fascynacja tą stacją powoli się kończy z powodu działań centrali w Warszawie. Tak uboga playlista oraz mało ambitne komentarze prezenterów przestają bawić nawet target stacji. Zaznaczam, że nie jest to wina lokalnej Eski. "Eska to gniot", nie powinieneś pisać takich bzdur bo swoim głosem nic nie zablokujesz ani nie pomożesz KRRiT w decyzji. Gdybyś znał więcej szczegółów jak rodziła się płocka Eska, czego doświadczali pracownicy u poprzedniego pracodawcy, zmieniłbyś zdanie. Poza tym na skali masz jeszcze trochę innych stacji do wyboru, nikt nie narzuca Ci słuchania akurat tej.

Igal 11-07-2008 07:36

Jednak kij ma dwa końce i uważam za duże zaniedbanie ze strony lokalnego managera w kilku kwestiach. Po pierwsze, pomimo przejścia z dosyłu analogowego na cyfrowy, jakość dźwięku nie do końca jest taka jak w pozostałych Eskach. Poprawa jest słyszalna, jednak nadal to nie jest to. Przejmując Wawę powinniście coś zrobić z systemem nadawczym w Płocku, ponieważ nie wyobrażalne jest, że stacja która ma teretycznie większą moc (Eska Rock 90,4 MHz 500W, Eska 95,2 MHz 100W) jest odbierana gorzej poza miastem, z powodu jednego systemu antenowego dostosowanego do częstotliwości 95,2. Skoro Grupa Time puka do drzwi Eurozetu to chyba stać ją na zrobienie systemu nadawczego z prawdziwego zdarzenia. O ile potrafię zrozumieć brak zainteresowania franczyzą, o tyle nie rozumiem zaniedbania, o własną stację. Poza tym dosył z satelity jest naprawdę bardzo cichy i procesor dźwięku byłby mile widziany nie tylko w Płocku. Sądzę, że tu wina leży bardziej po stronie centrali, oszczędności ?. I na koniec sama lokalizacja nadajnika, powieszonego gdzieś 50 m nad ziemią na maszcie bloku mieszkalnego nie jest trafionym pomysłem z powodu ograniczeń np. zwiększenia mocy.

Igal 11-07-2008 07:36

Sam kiedyś chciałem pomóc Esce i ściągnąłem do Płocka UKE na pomiary (zakłócenia RMF z Olsztyna). W miejscu pomiaru 15 km na północ od nadajnika w Płocku, zabrakło tylko 1 db aby moje zgłoszenie było zasadne. Niestety pogoda nie sprzyjała i w tym dniu nie było propagacji. Skoro osoba nie związana z radiem próbuje coś zmienić, to czemu sama stacja już nie ?. Trzymam kciuki o trafny wybór KRRiT dla Płocka.

Płocczanin 11-07-2008 08:25

Igal pięknie to ubrałeś w słowa. Dodam jeszcze, że oszczędności poszły do tego stopnia, że w wakacje nie ma serwisów informacyjnych o pełnej.

Majkell 11-07-2008 08:54

Gocłowski to jest biskup. :-) Właścicielką Radia Puls była Elżbieta Gocławska.

Konrad 11-07-2008 10:11

Nareszcie, mam nadzieje ze nie będzie dalej Eski w Płocku. Ostatecznie jeśli już by miała być jakaś stacja takiego typu to mogłoby to być Radio GRA. Eska Płock ma jakaś dziwną kompresje, dzwięk wyróżnia się na tle innych stacji "płaskością"...

RadioPolak 11-07-2008 10:44

@Igal do twojego II postu zamienić Eskę na Eskę to jakby powiedzieć masło maślane prędzej tam zagra RMF MAXXX które zapewne będzie chciało rozszerzyć zasięg a wiadomo że na nowe częstotliwości na razie nie mają co liczyć - więc ratują się przejmowaniem częstotliwości - odnośnie twoich pozostałych postów to Eskę Płock bezproblemy można było usłyszeć w Bydgoszczy niestety do czasu wprowadzenia RMF Classic na 95,1 także zasięg mieli spokojnie 30km co prawda przy tropo jak piszesz drastycznie zmalał ale zawsze było to na pewno 10km gwarantowane mocą nadajnika 100W. To samo jest na pewno u nas jak jest tropo z Olsztyna czy Szczecina odpowiednio 95,3 i 95,2 MHz zasięg RMF Classic ogranicza się do miasta. Na razie nie miałem okazji trafić na tropo podczas wypadów za miasto-ale jedno jest pewne sygnał RMF z Olsztyna na 95,3 bezproblemowo w Bydgoszczy odbieram podczas tropo.

Krzysiek Kielce 11-07-2008 10:45

W Kielcach Eska 103.3 też nadawana jest duzo ciszej od innych stacji.Myślałem że to problem tylko "kielecki" ale z tego co czytam to problem jest wiekszy.Eska musi bardziej się postarać bo z tego co mówią mi koledzy pracujący w kilku "lokalnych" stacjach (czyli tam gdzie zbierana jest reklama) to RMF Maxxx w Kielcach i Świętokrzyskiem bije ich słuchalnością, zasiegiem i cenną za reklamę.

357 11-07-2008 10:55

Mam nadzieję,że eska wygra jednak przetarg i pozostanie na 95,2.Mam również pytanie:Eska jak się dowiedziałem ma liczyć 40-45 stacji,czy jest możliwe zwiększenie docelowych rozgłośni w sieci eska i od czego to zależy? Pozdrawiam i czekam na odpowiedż... :smile: :smile: :smile:

RadioPolak 11-07-2008 18:25

@357
Dla porównania Radio Maryja ma ponad 120 nadajników jak widać można mieć ich aż tyle :smile: Oczywiście to zależy od mocy bo nadajniki Radia Maryja mają zwykle moc nie przekraczającą 10kW poza wyjątkami na RTCN-ach. A większość to moce od 100W do 2kW. Najlepiej jakby Eskę dali na wszystkie RTCN-y tak jak mają ich konkurenci z RMF FM i Radia ZET - tylko koszty są dużo większe dla Eski a mniejsze przychody dla KRRIT z przyznania koncesji :smile:

radio amator 11-07-2008 18:41

A wie ktos z was czy sa jakies wolne czestotliwosci w olsztynie?bo dawno tu nic nowego nie właczyli :angry:

Krzysztof Sagan 11-07-2008 21:45

@Majkell: dzięki za zwrócenie uwagi. Wersję Gocłowska wziąłem ze strony Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Ale teraz widzę, że występują tam obie formy :wink:

357 12-07-2008 15:12

radio amator,dlaczego piszesz,że u ciebie nic nowego nie ma?Przecież masz i to aż 3 stacje:Eskę rock,Planetę fm i Radio euro.Pozatym msz jeszcze radiową jedynkę,dwójkę i trójkę,Maryję,Rmf,Zetkę,oraz 4 radia lokalne,tj.Radio Olsztyn,Uwm,Wamę i Eskę Olsztyn,i czego byś chciał? Chociarz z jednej strony też cię rozumiem.Mieszkam w okolicach Białegostoku i łapie tamtejsze stacje:Lokalne radio Jard i Jard 2,VOX,Złote Przeboje,Racje,białostocką eskę i inne.Bardzo bym chciał,aby coś nowego powstało,najczęściej słucham jardów i eski,pozatym nic ciekawego,chciałbym aby nadawało tu radio planeta fm,które idealnie słychać u ciebie,lub rmf maxxx białystok,które nadaje,ale tylko w Lomży.Pozostaje mieć nadzieję,że u nas dwóch wkrótce coś zmieni się w eterze.Pozdro z białego!!!

michalzgierz 13-07-2008 00:02

W Płocku na 95,2 MHZ do Konkursu pewnie Parada nie stanie chociaż może i tak będzie, Na Gre też bym nie liczył gdyż oni są na Kujawach i puki co po za jeszcze nie wyszli, Radio HIT z Włocławka tutaj już bardziej Wiarygodne lub też Radio Fama z Sochaczewa powiększy swój zasięg o Płock póki co pozostaje nam czekać :D

Pozdrawiam

radio amator 14-07-2008 16:59

fajnie by było gdyby w olsztynie zagoscił rmf maxxx w zamian mogliby wylaczyc te wszystkie pierdziawki typu pr1,pr2,pr3,czy uwm fm ktorych i tak nikt nie słucha! pozdro z olsztyna! :angry:

357 14-07-2008 19:40

radio amator,doskonale to ująłeś-przyznam ci racje,bo sam nie przepadam za jedynką,dwójką i trójką.A jeśli chodzi o rmf maxxx w Olsztynie i u mnie w białym,to nie ukrywajmy-boję się że jest to mało praedopodobne,nie usłyszałem na razie,że maxxx ma chrapke właśnie na te miasta,z eteru w białym nie zniknie pr1,pr2i pr3,gdyż są to radia ogólnopolskie,ale mogliby odpuścić sobie te jakże po...radia tj:radio b-stok,ortodoxie i vox,togo nikt nie słucha,momentami tak przynudzają,że mam ochotę wyłączyć radio,tym bardziej cię popieram,kiedy w białym i w Olsztynie coś nowego się pojawi,to z pewnością dam ci znać...Naraza!!! :smile:

Krzysiek Kielce 14-07-2008 19:46

Wyłączyć PR1,PR2,,PR3?Masz marzenia chłopie a tak poza tym jeśli dla Ciebie marzeniem jest RMF Maxxx a nie prawdziwe stacje radiowe to współczuję.

bandscan 14-07-2008 22:06

Ja to bym bardziej ograniczył nadajniki takich nadawców jak RMF FM czy Radio ZET i w miejsce niektórych z nich powstawiał np. RMF Classic/RMF MAXXX czy Radio Plus/Radio Planeta wiadomo że chodzi o miejsca gdzie można słuchać tych stacji z kilku nadajników a moc tych które teraz istnieją nie przekracza 5kW. Jedyne ograniczenie to KRRIT - pewnie nie do przejścia tak szybko ale dla chcącego nic trudnego jak mówi przysłowie.

dolf 15-07-2008 20:03

Po co wylaczac lepiej dodac

radio amator 15-07-2008 20:25

tak i dodac tam gdzie dawno niczego nie dodawano... bo w takich miastach jak np.poznan czy warszawa non stop właczaja jakas stacje a w miastach ktore maja puste rtcn np.gizycko milki od kiedy powstało tak do tej pory nadaje stamtad 5stacji na krzyz i to z moca ledwie 10kw to mam pytanie po co stawiac nowe obiekty skoro bedzie z nich nadawac co najwyzej rmffm,zet i trzy pierdziawki pr.? zeby staly dosłownie puste? :angry:

Tomek 17-07-2008 13:35

W Płocku na 95,2 FM powinno nadawać Radio Złote Przeboje.

Igal 17-07-2008 20:44

Przez ostatnie kilka dni słuchałem Radia Vanessa w Raciborzu, jestem pod wrażeniem. Sposób prowadzenia audycji, jakość przekazu, zasięg. Takiego radia życzyłbym sobie w Płocku.

dodek 17-07-2008 22:12

w płocku na 95,2 powinno nadawać radio maryja tak samo na 104,3 i na 90,4. Igal jak podoba Ci się radio vanessa to zakładaj radio, tylko z twoją wiedzą na ten temat temat radio mogło by sie bardzo nie udać :)

Igal 18-07-2008 06:31

Dodek, skoro też jesteś z Płocka i masz taką bogatą wiedzę, bądź może doświadczenie, czemu sam nie założyłeś stacji radiowej, z prawdziwego zdarzenia ?

Igal 18-07-2008 06:34

I jeszcze jedno, ja nicków nie zmieniam Jacku K, czy tam Dodek jak wolisz

piter777 19-07-2008 10:01

a wie ktoskiedy wkoncu konkurs o czestotliwosci w trojmiescie???

c232 19-07-2008 13:33

Czy to już koniec eski płock? Nie wierzę...Niech ktoś mi odpowie na to pytnie...Czy naprawdę znika jedyne fajne radio mające siedzibę w płocku? :crying: :crying: :crying:

michael112 19-07-2008 20:37

Co do Eski Płock, to nie martwcie się tak bardzo. Jest szansa, że Eska wygra konkurs na 95,2. Może dlatego Rada nie zareagowała na nadawanie mimo odebrania koncesji. A jeśli wygrają, to wyjdzie to im na dobre, bo będą bezpośrednimi właścicielami koncesji, bez konieczności współpracy z, jak widać, kłopotliwymi partnerami franczyzy. A jeśli przegrają... Cóż, wtedy "sprawiedliwości stanie się zadość" i Eska odczuje na własnej skórze to, co odczuło Blue FM w Krakowie, które straciło koncesję, którą otrzymała Eska.

Igal 20-07-2008 18:31

Michael112. Ja jestem za tym żeby wygrała Eska, ludzie prace mają itd. Kto nie chce niech nie słucha. Jeżeli ktoś inny chce nadawać w Płocku to niech kieruje się do UKE o nową częstotliwość, a nie powinno być z tym problemów.

Blekitny 21-07-2008 17:35

Mnie tylko zastanawia brak reakcji organów uprawnionych w sytuacji, gdy w Płocku nadaje radio bez ważnej koncesji. Gdybym ja zaczął nadawać mimo braku koncesji to też by tak cicho siedzieli?

Krzysiek Kielce 25-07-2008 10:22

Wirtualnemedia:
Radio PiN po wakacjach w Łodzi i walczy o nowe częstotliwości
Emil Marat, dyrektor programowy Radia PiN: nadawanie w Łodzi chcemy rozpocząć we wrześniu. PiN bierze też udział w konkursie na częstotliwości w Poznaniu, Kielcach i Częstochowie.
Ciekaw jestem czy mogą wygrac konkurs z RMF Classic?

al 06-08-2008 17:58

wiec pewnie w plocku uslyszymy tok fm

007 06-08-2008 18:59

Do konkursu zgłosiło się paru chętnych,ale według mnie stacą,która stoczy z pozostałymi wygraną bitwę będzie Eska,a tak pozatym,to ogłoszenie jest dla takich stacji,więc Eska ma duże szanse.A co do poprzedniego komentarza,to al chyba na głowę upadłeś-jak możesz pisać o Tok FM,mało ci jeszcze polityki i newsów,które w ostatnim czasie tylko przygnębiają ? Nie wiesz,że Tok odbiera tylko w wielkich aglomeracjach ? Lepiej módl się,aby zniknęło Katolickie Radio Płock,człowieku... :tongue:

krzychu 23-10-2009 11:56

:crying: Bardzo prosze o przywrocenie planety fm w miastach w ktorych ja zabraliscie.Niech juz bedzie to chilli zet ale w polskich miastach gdzie juz niestety nie ma planety fm sa inne wolne czestotliwosci, na ktorych planeta fm moglaby znowu nadawac.Na Dolnym Ślasku planeta fm miala bardzo duza sluchalnosc.Mam nadzieje ze planeta fm we Wrocławiu bedzie na czestotliwosci 107.2 mhz lub na 104.6mhz.To sa wolne czestotliwosci gdzie moglibyscie umiescic planete fm.Bardzo prosze o to,aby KRRiT umiescil ta stacje na jakiejs wolnej czestotliwosci we Wrocławiu. Powodzenia w podejmowaniu decyzji dotyczacej zalozenia planety fm aby Wrocławianie mogli odebrac ta stacje(planete fm)na poczatku przyszlego roku. :smile: :wink:Mam nadzieje ze moje marzenie zostanie spelnione bo ja caly czas sluchalem na poczatku radiostacji a pozniej planety fm na 106.9mhz.Jestem mlodym sluchaczem planety fm i musze w domu budowac bardzo duza antene do radia aby zlapalo mi ono planete Poznan.Gratulacje dla KRRiT za pomysl zmiany nazwy RMI FM na planete fm ale czemu Wrocław ma byc gorszy od Poznania??? :crying:Bardzo prosze o przywrocenie planety fm we Wrocławiu aby mozna ja odebrac w zwyklym radiu :crying: :smile:Na koniec powiem jeszcze jedno,ze KRRiT nie docenilo sluchaczy planety fm :crying: :crying:


Posting comments after three months has been disabled.